Hier vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat je vraag er niet bij, neem dan contact met mij op. 

Wat is een professional organizer (PO) ?

Een professional organizer brengt structuur aan in het werk van ondernemers. Je moet dan denken aan het optimaliseren van e-mail, agenda en (digitale) bestanden. Dit kan door middel van structurele inhuur of coaching op de werkplek. Het ordenen van de (thuis)werkplek draagt ook bij aan het creëren van een optimale werkomgeving. Dit onderdeel wordt dan ook vaak meegenomen.

 

Wat is een het verschil tussen een professional organizer en een personal organizer?

Al zit er weinig verschil in de twee termen, je kunt zeggen dat een personal organizer lijkt op een PA (personal assistant) en een professional organizer:  "Een professional organizer is een specialist in het aanbrengen van structuur in de breedste zin van het woord. Een professional organizer begeleidt en adviseert bij het creëren van orde en overzicht in tijd en ruimte" (bron NBPO)

 

Moet ik een PO in dienst nemen?

Nee, dat is niet nodig. One2organize is eigen ondernemer die zelf belastingen en sociale premies afdraagt. Inhuring gaat via een offerte en een factuur. 

 

Is een PO wel gecertificeerd?

One2organize heeft de opleiding tot PO van het NBPO afgerond. 

 

Is het inhuren van een PO niet duur?

Het inhuren van een PO is een investering. Doordat je leert efficiënter te werken hou je tijd over voor je "echte" werk. Het is ook mogelijk om het werk gedeeltelijk uit te besteden aan een PO. Zo hou je nog meer tijd over. En tijd is geld

 

Wat onderscheid One2organize van andere PO'ers?

One2organize is zelf ook een ondernemer in hart en nieren. De kansen, maar ook uitdagingen die dat met zich meebrengt zijn One2organize bekend. One2organize is professioneel, betrokken en flexibel om samen te werken aan het gestructureerd laten verlopen van jouw werk! Gun jezelf ook verminderde werkdruk en tijdwinst. Lees meer over mij persoonlijk op de over pagina.