Personal Assistant (PA)

Als ondernemer heb je soms behoefte om bepaalde werkzaamheden uit te besteden aan een professional. Misschien tijdelijk, bij een piekbelasting of tijdens een project. Of misschien op reguliere basis. Wij bieden deze mogelijkheden, zowel op afstand als bij je op de werkplek. 

 

Het plannen van het eigen werk als ondernemer en daarbij rekening houden met ad-hoc zaken en deadlines is lastig. Daarnaast is er een constante stroom van e-mails en moet je ook nog werken aan je social media.



Je verliest het overzicht en voelt je overspoeld, gestrest en gespannen. De werkdruk neemt toe. Het lijkt of je geen tijd meer hebt voor al je (inhoudelijke) werkzaamheden en je privé activiteiten. Het werken in een geordende werkomgeving werkt veel productiever. Wij (re)organiseren jouw e-mail, agenda en social media of nemen dit werk van je over. Door ons in te huren behoud je overzicht en word je niet meer afgeleid. 

 

Zo werk je op een rustige en efficiënte manier. 

 

Je hebt de keuze om ons structureel of op tijdelijke/projectmatige basis (bijvoorbeeld voor het organiseren van een workshop/training) in te huren. Natuurlijk is ook de projectondersteuning bij ons in goede handen. Neem voor een tijdelijke klus contact met ons op, via het contactformulier. Wij brainstormen graag met je verder over de invulling van deze ondersteuning.


Maandpakketten

Wil je op structurele basis de e-mail georganiseerd en beantwoord hebben? Of wil je daarnaast geen omkijken meer hebben naar je agenda? Maar wellicht vind je het ook fijn als je social media ingepland is?

Kies het maandpakket dat het beste bij jouw situatie past. 

 


PA-pakket voor starters

professionional organizer, personal assistant, organiseren, opruimen, e-mail,, agendabeheer

Herken je dit?

  • Je bent net begonnen met je eigen bedrijf, maar er komt best veel op je af.
  • Je kunt je tijd wel beter besteden dan aan e-mail en agenda.
  • Je wilt minimale ondersteuning maar wel op professioneel niveau.

Dan is dit pakket perfect voor jou. We gaan aan de slag met het opruimen, organiseren en ordenen van de mailbox(en), agenda en social media. Je hebt een eigen PA, maar dan op flexibele basis.


Wil je dit ook? Vul dan het contactformulier in. 


PA-pakket voor gevorderden

professionional organizer, personal assistant, organiseren, opruimen, e-mail,, agendabeheer

Herken je dit?

  • Je hebt veel werk, de mails en klanten stromen binnen.
  • Je krijgt per dag meer dan 40 mails binnen, klanten verwachten snel een antwoord.
  • Je hebt veel afspraken, maar het bijhouden van één of meer agenda's kost je veel tijd.
  • Je wilt doorgroeien en je tijd niet verdoen met ondersteunende taken.

Dan is dit pakket perfect voor jou. We gaan aan de slag met het opruimen, organiseren en ordenen van de mailbox(en), agenda en social media. Je hebt een eigen PA, niet alleen voor jouzelf maar ook als visitekaartje naar jouw klanten toe.


Wil je dit ook? Vul dan het contactformulier in. 


PA-pakket voor de super-knallers

professionional organizer, personal assistant, organiseren, opruimen, e-mail,, agendabeheer

Herken je dit?

  • Je bent al jaren ondernemer en je hebt veel zelf gedaan maar ook al ervaring met uitbesteden van klussen. 
  • Je wilt dat zaken nu op een efficiënte en professionele manier worden opgepakt. Jij hebt doelen voor het volgende jaar en een PA past daar perfect in.

Dan is dit pakket perfect voor jou. We organiseren op een professionale manier jouw werk zodat jij je kunt richten op het bedrijf en de deadlines. Je hebt een eigen PA, niet alleen voor jouzelf maar ook als visitekaartje naar jouw klanten toe.



Wil je dit ook?

Wil je ook samenwerken met één van onze professionals om zo meer grip te krijgen op je werk? Wil je ook digitaal handiger worden? Ben je enthousiast geworden, vul dan het contactformulier in.