Organiseren

Organiseren · 21. maart 2020
Werken in de cloud, is dat nou echt handig? Jazeker.....

Organiseren · 23. januari 2020
Wanneer je brein overbelast is werk je niet naar behoren. Bekijk de 5 signalen en wat je eraan kunt doen.

Organiseren · 08. november 2019
Wil jij ook een georganiseerde e-mail, maar vind je het lastig om te starten? Lees dan snel verder.

Organiseren · 25. september 2019
Feng Shui voor de werkplek, nuttig?

Organiseren · 10. september 2019
Netwerken, vaak saai en vervelend...maar het kan ook anders.

Organiseren · 10. september 2019
Doe ook mee aan de inspirerende workshop "werken met je bedrijfsidentiteit"

Organiseren · 30. juli 2019
Hoe maak je een goede website? 4 top-tips om gelijk aan de slag te gaan.

Organiseren · 30. april 2019
Het bijhouden van een digitale agenda, of meerdere tegelijkertijd, is een echte uitdaging. Hoe doe je dit zonder dat je er veel tijd aan kwijt bent en hoe maak je optimaal gebruik van de mogelijkheden die een digtale agenda heeft. Het voordeel van een digitale agenda is dat je een (groot) deel van de taken kunt uitbesteden aan een programma. Je bespaart zo tijd.

Organiseren · 12. februari 2019
Marie Kondo, een wereldwijde hype. Maar is het alleen toepasbaar op je sokkenlade of kun je er op het werk ook wat mee?

Organiseren · 03. januari 2019
Hoe bereik je je doelen, snel en zonder gedoe? Hoe haak je niet af en doe je waar je van gedroomd hebt?